20. nov. 2006


KrF vil ha Mjelde
I hvert fall velgerne til KrF. Bergens Avisen presenterte i dag en meningsmåling der et klart flertall av Bergens befolkning(61.2%) ønsket at Mons Ivar Mjelde skal fortsette som trener for Sportsklubben Brann. De aller ivrigste Mjelde-supporterne stemmer KrF.

Hele 83.3% av KrFs velgere mener at Mjelde(bildet) er rett mann for fremtiden. I BAs artikkel kan vi lese Brann-trenerens forklaring på det fenomenet: -Jeg tror dette ar med verdier å gjøre. Brann ar et bra verdigrunnlag som jeg prøver å etterleve som best jeg kan. Jeg forsøker også å være nøktern og jordnær. Det kan ligge noe der, sier Mjelde til BA.

Det er godt sagt! KrF er et verdiparti og det skal Bergens befolkning få merke i tiden fremover. Vi skal makere oss som et verdiorientert parti, med trygghet, varme og fremtidsvisjoner som kjennetegn.

Bli med! Bergen trenger ditt engasjement!
FR Kommunikasjonssjef Skaperkraft

4 kommentarer:

Sturla sa...

Interessant med disse verdiene Krf stadig "maser" om - de aller fleste av disse koster dyre penger å gjennomføre, og dette skal de finansiere ved å stjele fra lommene til ærlige arbeidsfolk som ikke deler de samme verdiene, ønskene og holdningene.
I min verden kalles dette dobbeltmoral.

Anonym sa...

Er skatt på personinntekt å stjele?

Female viking sa...

Er det tyveri når man prøver å gjøre verden til et bedre sted å være for alle - ikke bare oss selv?

I min verden kalles dette å tenke lenger enn sin egen nesetipp...

FR sa...

Kari er inne på noe... Det kan vel ikke kalles tyveri at et demokratisk styrt land tar inn skatter og avgifter som går til å gjøre samfunnet best mulig. Prioriteringer vil man selvsagt alltid diskutere og i mange tilfeller være uenige i.

Men det er gøy at du tar debatten Sturla! Hva tenker du skal være statens oppgaver?

Har hørt en del si at det kun skal være politi, rettsvesen og et militært forsvar. Ellers skal det private stort sett "serve" det meste. Da er mitt spm: Hva hvis andre tiltak enn politi er mer kriminalitetsbekjempende. Er det i tilfelle ok å bruke penger på?