17. feb. 2007

Kaffi, kaker, salmesang, Israel og resolusjonskamp ll


Ja da er snart møtet ferdig. Det ble bare to poster om fylkesårsmøtet. Gårsdagens festkveld var veldig, veldig bra(ja det hadde jeg oppriktig ikke trodd). Det var god tale av Knut Arild Hareide, og mye god underholdning. Imponerende hva fylkeskontoret har stelt i stand!

Det ble en del Israel på dette årsmøtet. For noen er saken viktigere enn andre, og det ble en ganske heftig diskusjon. Til slutt endte man ned på en veldig hyggelig resolusjon uten alt for mange klare meninger. Av andre diskusjonstema som bør nevnes er: vindparker, regionsreformen, diverse fylkesveier og noen ishaller. Ellers var man vel stort sett enige. Fylkesprogrammet som ble vedtatt, ble veldig bra! Her kommer det mange tydelige visjoner!

Jeg hadde nok ventet mer salmesang, det var noen sanger, men ikke veldig mye. Egentlig ganske hyggelig når en sal full av KrF'er synger med stor iver. Vel verdt å prøve! :)

Les hva Bergens Tidende skriver om fylkesårsmøtet!
FR Kommunikasjonssjef Skaperkraft

2 kommentarer:

Anonym sa...

....så flott at du sakna salmesong Filip! Kom bort på kontoret ein dag så skal vi syngja -eg har alltid salmebok...
Elles trudde eg at du hadde vore på så mange KrF- møte at du visste at det ikkje er salmesong som er hovedingrediensen. Flott at du likte festen.. Gatulerer med gode medieoppslag på dine nattlige aktiviteter, men pass deg for politiet,dei likte det visst ikkje ...

FR sa...

hei Kari!

jeg likte hele årsmøtet veldig godt! Dette med salmesang var en spøk, men jeg må virkelig si at hver eneste detalj av årsmøtet var vellykket!! Godt jobbet!