15. apr. 2009

Les Sp strategidokument her


Noen vil kanskje mene at det er litt ufint å publisere Telemark Senterpartis strategidokument for valgkampen. Og som regel ville jeg ikke gjort det. Men denne gang er det noen grunner som gjør at jeg velger å publisere dokumentet på filiprygg.no

1. Dokumentet inneholder en rekke bemerkninger av motkandidatene, noe KrF aldri ville lagt inn i sine dokument.
2. Sp har selv publisert dokumentet, og har fortsatt ikke fjernet det(sist sjekket 15.04.09 kl 09).

Last ned dokumentet her!

KrF har også laget strategier i de ulike fylkene, men de handler utelukkende om oss selv. Er det naivt? Selv mener jeg det er det eneste riktige.

Les også hva Tor Andre Ljosland, KrF-politiker i Telemark og KrFU-nestleder skriver om saken her.
FR Kommunikasjonssjef Skaperkraft

2 kommentarer:

keekaboo sa...

Artig, jeg synes det var et godt strategidokument. Ingen nevnes på en måte som er ufin, det er bare bra å være konkret. Bra med SWOT-analyse, og veldig lurt å skildre virkeligheten så konkret som mulig for å se hvor man kan møte motstanderen. Og nei, dere er ikke naive, dere er falske - i din blogg kommenterer du stadig personer - i langt sterkere ordelag enn det Sp gjør i sitt strategidokument... Og dine partifeller (sondreolsen) gjør det samme i kommentarene sine. Så legg bort skinnhelligheten (kanskje vanskelig for en KrF'er) og skriv om noe som er viktig på ordentlig.

Filip Rygg sa...

Hei igjen! Kjekt at du tok turen innom!
 
Siden du synes vi er falske. Vil du gi eksempel? Å vurdere hvor kristen en person er synes jeg ikke er en fin strategi.