12. des. 2006


Nok en god måling
I dagens BT kan vi lese at KrF på en landsomfattende måling får 8.1% oppslutning. Fra sist stortingsvalg er det en stigning 1.3%. Altså nok en måling som bekrefter en god trend for KrF. Som opposisjonsparti har KrF fått markert seg godt og det har vært mye fokus på politikk.

Følger man debatten kan KrF virke ganske alene i saker som miljø, familie og menneskeverd. Disse sakene er selve kjernen i KrFs politikk. Sånn sett har vi et godt utgangspunkt for å gjøre et godt valg 10.september 2007.
FR Kommunikasjonssjef Skaperkraft

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stilig nyhet. Får bare håpe slike målinger kan inntre oftere. Har jo vært en og annen slik måling de siste årene, men så har neste måling vært på 5,5 eller noe. Men nå snur det, yes, it does!

Jeg er nå forøvrig ofte innom bloggen din, Filip, jeg har bare vært så slapp på å kommentere. Men jeg bestemte meg for at gårsdagen skulle markere en ny start når det gjelder å kommentere blogger. PS så må du gjerne kommentere det siste innlegget på min egen blogg, om etisk handel i forhold til behovet for friere handel. Det må gjerne de høyrefolk som er innom her kikke på også...(ojsettem.blogspot.com)

Vennlig hilsen Ola Johan

FR sa...

Hei Ola! Kjekt med besøk!

Jeg tror det er en trend som snur. KrF er i siget og vi vil oppleve et stadig tydeligere, mer visjonært og kanskje også noe mer radikalt KrF. Ønsker man at den politiske ledelsen i Bergen skal ha en tydelig miljøpolitikk, familiepolitikk og en god sosialpolitikk så må man stemme KrF. :)

Men det var nok valgkamptale...

Anbefaler alle en tur innom bloggen din, interessant tema det med etisk handel.