30. aug. 2007

Norges beste politiker




Dagens hyllest
går til:

Dagfinn
Høybråten





Jeg har så vidt fått med meg at noen tabloid aviser(VG og Vårt Land) prøver å så en tanke om at det er splid og konflikt i KrF. Det er en underlig beskrivelse som bare kan kobles mot at det snart er valg og da er det veldig interessant med slike oppslag. Jeg har ikke hørt noen i det hele tatt klage på kursen til Høybråten, tvert i mot, og de som har gått ut i media har jeg aldri hørt om. Dessuten, det faktum at KrF har Norges beste politiker som sin partileder ser ut til å være mindre interessant for hovedstadspressen.

KrF i Bergen gjør det bedre enn på lenge. Bare denne uken har vi hatt 3 målinger over 7 %. Det er en god oppgang fra sist valg og det bare forsterker vårt inntrykk av at KrF er i siget. Nye medlemmer får vi nå på Torgallmeningen hver eneste dag. Mye av æren for at det nå går bra må tilskrives Høybråtens ustoppelig engasjement for menneskeverdet og forvalteransvaret.

Jeg er stolt av å være KrF'er og jeg er stolt av å være med i en organisasjon som er ledet av Dagfinn Høybråten. Han er raus, engasjert, ærlig, inspirerende og vanvittig dyktig.
FR Kommunikasjonssjef Skaperkraft

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg er helt enig med deg Filip, Dagfinn Høybråten er en fantastisk politiker og en dyktig mann som bryr seg om de svake i samfunnet og for sine egne, men jeg mener det bør tas et generaloppgjør med ham og den erke-konservative Anita A. Sæle og hennes meningsfeller i holdningen til homofiles rettigheter, for den dama har noen holdninger som står milevis unna mitt synspunkt og evt de fleste KrFere.
Jeg mener at det er helt nødvendig, Tor Øyvind Westbye prøvde, men ble vraket med en gang for sin kritiske røst mot partiet og hvorfor skal det egentlig være sånn??
Nå har den rød-grønne regjeringen gudskjelov utarbeidet forslag til en kjønnsnøytral ekteskapslov som jeg har tittet på, det er etter min mening helt fantastisk, like rettigheter for alle borgerne.
Jeg vet det er kommunevalgkamp og dette ikke har noe med lokalvalgkampen å gjøre, men jeg håper du ønsker å ta opp dette senere Filip, for det er utrolig viktig.
Jeg håper Høybråten kan overtales til å forlate den konservative linjen partiet går imot.
Jeg orker ikke å stå og se på at partiet KrF blir ødelagt og gjennomsyret av en moral majority kristendom som de har i USA, for den versjonen av kristendommen har ødelagt hele USA, ført til mer hat og diskriminering av homofile, og den versjonen har hverken solidaritet eller toleranse for noen i dette samfunnet.
Hvis KrF skal reddes så bør ihvertfall partiet gå mot en liberal kurs som Svartstad Haugland ønsket og kanskje enda mer liberal.
Vi snakker om demokratiet vårt.