16. feb. 2009

Litt om alt


Etter å ha hatt pause fra norsk politikk i over 2 uker, er det ingen tvil om at det bobler inni meg. Tror ikke det hadde vært vanskelig å skrive 10-12 bloggposter ikveld, men det er ikke særlig interessant for de som kommer innom bloggen. Denne posten tenkte jeg bare å bruke til å komme med noen oppdateringer, det har jo skjedd en del siden sist.



Denne uken er årsmøte-uke i Hordaland KrF. Svært mange lokallag har årsmøte og selv holder jeg denne uken 4 årsmøtetaler. I neste uke 2. Kanskje litt slitsomt å være ute alle kvelder, men de ter enormt spennende å få besøke de ulike kommunene i Hordaland. Dagens besøk i Kvinnherad var utrolig givende. Både Sør Norge Aluminiumsverk(bildet) og Eide Marine Services var to svært spennende bedrifter, med sterk lokal forankring samtidig som de var veldig internasjonalt orientert.



KrF har fått nye hjemmesider, de ser du ved å besøke http://www.krf.no/, du kan evt også besøke Hordaland KrFs nye hjemmesider på www.krf.no/hordaland. Alle stortingskandidatene har også fått en KrF-blogg. Min finner du her(bildet). Selv om det ligger et annet innlegg der nå, vil jeg komme til å poste de samme bloggpostene der som her. Forhåpentligvis finner vi en løsning der denne bloggen kan implenteres i KrF-bloggen. Men det må vi komme tilbake til.

Som de aller fleste har fått med seg har også valgkampen så smått startet. Selv skal jeg bruke mye tid fremover til å sikre at flere blir kjent med hva KrF står for og hvilke kandidater vi har på valg. Man skal være trygg på hvor en har KrF. Har du tips til ting vi bør gjøre, steder vi bør besøke eller saker vi bør ta opp, så er det svært velkomment!

Share/Save/Bookmark

FR Kommunikasjonssjef Skaperkraft

1 kommentar:

Kjell Ingolf sa...

Godt å se du er tilbake, Filip!