23. jan. 2012

Meld deg ut


Som en av flere tusen tillitsvalgte i KrF må jeg i dag, nok en gang forholde meg til et ødeleggende og håpløst utspill fra Sarpsborg KrF. Lederen i lokallaget har selv sagt det tidligere, "Ingen KrF-fremtid for sånn som meg". Mulig noen synes det er brutalt, men her håper jeg at utmeldelsen snart foreligger.

La meg samtidig få presisere, det er absolutt rom for og svært riktig å komme med en beklagelse. Det vil i tilfelle stå lokallaget til ære. Videre håper jeg ikke at dette er noe som blir hengende ved KrF, vår partileder har vært krystallklar og en rask tur innom twitter eller facebook vil vise at KrFere landet rundt har tatt sterk avstand.
FR Kommunikasjonssjef Skaperkraft

1 kommentar:

FR sa...

Liten oppdatering: Årsmøte i Sarpsborg KrF valgte på sitt årsmøte ny leder, avgåtte leder har meldt i media at hun melder seg ut.