31. mars 2008

Lite troverdig Siv Jensen


Når Frp innkaller til klimakonferanse i Bergen skulle man egentlig vært svært begeistret. Det er ikke mange månedene siden at Frp benektet klimaendringene, og sånn sett er det flott at Siv Jensen vil diskutere disse utfordringene. Men det blir svært lite troverdig når en av hovedtalerne viser seg å være professor i sveiseteknologi...!!

Frp hadde lav troverdighet på dette, nå har de ingen. Paradoksalt nok er Frp lokalt mer opptatt av klimaendringene og miljøtiltak enn det Frp nasjonalt er. Er det regjeringsmakt som kan temme Frp?
FR Kommunikasjonssjef Skaperkraft

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Filip,
Er du enig i denne artikkelen:

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/07/03/436337.html

Føler du deg truffet av denne artikkelen??
Vær ærlig, og ikke lyv.. Fordi jeg har en utrolig nær følelse av at dette stemmer og dersom det gjør det, så synes jeg det er direkte skremmende.. Religioner blir farlige når de blir ekstremt yttergående, både når det gjelder Islam eller Kristendom..

Men som om det ikke var verre så rettet ikke Levende-Ord i valgkampen 2005 en liten kritikk mot velferden som Bondevik 2 bygget ned, det kan ikke benektes..

Seriøst, er det kristent?

Og du vet Filip like godt som meg at Levende Ord er den meste Fremskrittsparti-vennlige menigheten i hele Norge..

FR sa...

absolutt ikke truffet nei...

når det gjelder dine påstander om menigheten Levende Ord så har de liten eller ingen rot i virkeligheten.

Anonym sa...

Beklager om jeg har fornærmet deg, men dersom en avis skriver om dette.. En seriøs avis som Dagbladet så må ihvertfall deler av kritikken i den artikkelen stemme?

Det som jeg synes er trist er at noen, ikke alle, men jeg sier noen innen det kristne miljøet ønsker å gå så langt som at Kristelig Folkeparti skal forville seg bort i et regjeringssamarbeid med FrP..

Jeg vet det fins de i KrF som ønsker å søke regjeringssamarbeid med FrP, men vet disse KrF'rne hvilken katastrofe som vil skje landet vårt da... alt som det norske Sosialdemokratiet har brukt tid og energi på å bygge opp vil falle ned i grus, Velferdsstaten vil se benskjør ut dersom FrP får styre...

Hvorfor sier ikke de kristne i KrF som er så gira på et FrP samarbeid noen ting fra om hva deres politikk vil føre til? Mens det er Arbeiderpartiet disse kristne bruker sin skammens tid på å rakke ned på Arbeiderpartiet og SV...

Jeg kan ikke si noe annet at de få kristne der, i det hele tatt er kristne... For de sier nesten ingen fint om den norske venstresiden bare kritikk og kritikk...

Jeg vet Filip du ikke er av disse, men jeg vil anbefale deg til å være kritisk til disse kristne..