4. mars 2008

Trekk dere ut av regjeringen, SV!


Hovedlinjene i norks utenriks- og forsvarspolitikk har det stort sett alltid vært bred politisk enighet om. Unntaket har vært SV som lenge har arbeidet for en forsvarsmodell med kyss, klapp og klem som øverste ideologi. I den rød-grønne regjeringen har dette stort sett gått greit. SV har blitt overkjørt og Norge har fortsatt de helt nødvendige operasjonene i Afghanistan. Men med de siste dagers utspill om veto mot NATOs/USAs rakettskjold gjør at man snarest må trekke en ny konklusjon: Det er ikke forsvarlig for Norge at SV sitter i regjering.

Les Trine Eilertsens gode kommentar om saken!
FR Kommunikasjonssjef Skaperkraft

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg vet du er kritisk til SV, og jeg håper vi kan få KrF med i en Ap regjering som er opptatt av solidaritet og likhet..

Men vet du hva jeg ikke skjønner Filip, og det er at hvorfor kan ikke de ortodokse Kristne her på Vestlandet få inn i den trange pappen sin at verden er annerledes enn sånn de ser det og Den Store Kjærligheten til FREMSKRITTSPARTIET som de uheldigvis har er ukristen, ubarmhjertig, og krigshissende..

Jeg er flau på vegne av hele Vestlandet som beklageligvis har kristne med slike syn... Du vet sikkert hvem jeg sikter til..

TA ET OPPGJØR MED DET KRISTNE-HØYRE , FILIP.. IKKE VÆR REDD FOR DET, FORDI DEM ER I KLART MINDRETALL I NORGE..