9. des. 2008

Er du på MY SPACE, YOUTUBE og TWITTER?


Alle er på facebook, men i denne internett tid er det masse å være inne på. Barack Obama var stort sett inne på alt som fantes av nettsamfunn, pratekanaler, nettverkssider og andre internettjenester. Selv har jeg tenkt at jeg skal teste dette litt. Så på bloggen finner du nå linker til MY SPACE, YOUTUBE og TWITTER. Er du der allerede så må du svært gjerne legge meg til.

Men er dette meningsløs bruk av tid? Jeg er nok litt redd for det. Kanskje ikke alt. Men jeg sliter foreløpig med å se TWITTERs store potensiale. Facebook er jo ganske morsomt, treffe igjen gamle venner og bekjente, YOUTUBE har sin hensikt for videopublisering, MY SPACE passer best for musikere og TWITTER - tja....

Hva tenker du?
FR Kommunikasjonssjef Skaperkraft

3 kommentarer:

Anonym sa...

Filip, hvordan kan KrF og blant annet du skryte Obama så opp til skyene =S.. Jeg synes det er trist at Obama ble president..

Dette er en mann som er tilhenger av abort, en mann som vil forske på stamceller, og tilhenger av homofilt ekteskap...

KrF må bli tydeligere i kampen mot abort og homofilt ekteskap.. Dere har aldri tatt Ludvig Nessa og Børre Knutsen i forsvar i kampen mot massmordene på de uskyldige liv.. Det bør være en tankevekker synes jeg..

Anonym sa...

Beklager, jeg skrev feil navn i kommentaren Filip.. Det er joar, jeg ville bare si min mening fordi abort-saken er så utrolig viktig å bli tydelig.. beklager for at jeg skrev samme navn som ditt, men jeg mente mitt eget såklart..

FR sa...

Det er mange ting hos Obama som jeg ikke støtter, men jeg synes han gjorde mye bra når det gjelder kommunikasjon. Mye av det han står for er sosialisme på sitt verste.